Proptech Hungary hírek

Érintésmentesen parkolhatunk a westendben

Written by Kalmár Zoltán | 2025.09.20. 21:17:58

A Westend applikációjában ugyanis elérhetővé vált a Rollet nevű hazai startup okos parkolómodulja, amellyel a gépkocsi rendszámának megadásával teljesen automatizáltan és érintésmentesen történik a be- és kihajtás, a parkolási díj automatikusan kerül terhelésre az ügyfél bankkártyáján.

A Westend látogatói egy magyar fejlesztésnek köszönhetően mostantól teljes mértékben érintésmentesen és környezetbarát módon parkolhatnak a bevásárlóközpont parkolóiban. Emellett a bevásárlóközpont térképére épülő navigációs funkció is elérhetővé vált az alkalmazásban. A Westendet üzemeltető Gránit Pólus célja, hogy olyan korszerű technológiai fejlesztéseket alkalmazzon a bevásárlóközpontban, amelyek kiszolgálják a látogatók legújabb, időhatékonyságra, fenntarthatóságra és biztonságra vonatkozó igényeit.

Gyors, kényelmes és papírmentes parkolási élmény

Az érintésmentes parkolást a Rollet fejlesztésének köszönhetően már Magyarország számos pontján alkalmazzák sikeresen. Az automatizált belépési, fizetési és kilépési megoldással a parkolási folyamat gyorsabb és kényelmesebb lett, mivel az autósoknak nem kell a sorompóval, a készpénzzel vagy a papírjeggyel bajlódniuk. Ezáltal pedig papírfelhasználás sem történik. A folyamat rendkívül egyszerű: a kapunál az automatikus beengedés a korábban regisztrált rendszám alapján történik, és a szükséges összeget is a rendszer vonja le az előzőleg megadott bankkártyáról. A parkolómodul a Westend már működő dán fejlesztésű applikációján keresztül érhető el. Az új fejlesztés fizikai parkolórendszerrel történő integrálásáért, üzemeltetéséért a Swarco Traffic Hungaria Kft. felel.

A látogatói élményt a 2019 óta elérhető Westend alkalmazás egy új navigációs funkcióval is fokozza, mely lehetővé teszi, hogy a vásárlók útvonaltervező segítségével jussanak el a keresett boltjaikhoz, szolgáltatójukhoz vagy éttermükhöz a 4 szinten elterülő, mintegy 400 üzlet és szolgáltatóegység között. Az applikáció használatával így nem szükséges a kihelyezett érintőképernyős eszközökhöz nyúlni, illetve nincs szükség személyes kontaktusra az eligazodáshoz.

Digitális megoldások a látogatói élmény növelésére

„Fontosnak tartjuk, hogy az utóbbi években megváltozott fogyasztói igényekre és látogatói szokásokra ne csak fizikai, hanem digitális megoldásokkal is válaszoljunk. Hosszú távon az a célunk, hogy a Westendbe betérő emberek minél hasznosabban és hatékonyabban töltsék el az idejüket a bevásárlóközpontban, miközben üzletek, szolgáltatások, szórakozási lehetőségek és közösségi programok széles választéka áll rendelkezésükre.

A Westendet üzemeltető Gránit Pólus csoport éppen ezért nagy hangsúlyt fektet az olyan ingatlanüzemeltetéshez kapcsolódó technológiai, vagy PropTech fejlesztésekre, amelyek ezt a célt digitális oldalról is támogatni tudják. Az applikáció az egyik ilyen, látogatók által is kézzelfogható, folyamatosan fejlesztett eszközünk” – hangsúlyozta Gyertyánfy Miklós, a Gránit Pólus Csoport vagyonkezelési igazgatója.

A Westend applikáció két éve hűségpontgyűjtő-rendszerrel és kedvezménykuponokat kínáló modullal indult, ahová a boltok üzemeltetői közvetlenül tölthetik fel saját ajánlataikat. Az alkalmazással a bevásárlóközpont célja a látogatók és az üzletek közvetlen összekapcsolása, a hatékony, kényelmes és személyre szabott időtöltés megteremtése, a fenntarthatóság elősegítése, valamint a virtuális közösségépítés.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a linkedinen is!